Tuesday, November 22, 2011

tak bahagia?

in the name of Allah...

hari semalam dan hari ini saya mulakan dengan semangat yang baru. "embrace your life, auni!"
insyaAllah, sampai bila-bila pun saya kan ingat dengan kata-kata ni ^^,

dan impactnya, saya sentiasa ingin improve diri sendiri. datang awal ke kelas ^^, walaupun tak seawal orang lain, at least, lebih awal dari biasa. wee~

saya bahagia! sebab saya sedar Muslim yang baik itu perfect in everything. [aim harus tinggi :)]

dan hari ini, saya stay di library sampai pkul 9++ malam. bersungguhnya saya! =.='

tapi saya tak bahagia. :'(
sedih
[yet, saya masih bersyukur sebab workbook saya dah siap! alhamdulillah :)]

tak bahagia sebab terasa hidup tidak bermakna pada saat saya mengurungkan diri di dalam library.

sebab?

terasa tak melaksanakan tujuan sebenar kehidupan.
adus! apakah ini?? =.=
[ok, abaikan statement ini]

cuma, saya rindu untuk bertemu orang, berkongsi perasaan dan fikrah, belajar dan mengajar, membina dan dibina.
nampak simple kan?
tapi saya merasakan apa yang saya rindukan tu akan mengubah dunia. one day! insyaAllah.

baru semalam bertemu orang , berkongsi perasaan dan fikrah, belajar dan mengajar, membina dan dibina.
hari ni dah rindu...
haih~

betul lah~
dakwah itu menghidupkan. tarbiyah itu menyegarkan. amal itu membuktikan cinta.

2 comments:

Ainul said...

saya rindu kak auni :')

kakak said...

kakak rindu tentang saat kta pernah bsama.