Tuesday, September 27, 2011

kisah saya dan rumah saya

yup, di sinilah saya berdiri, berjalan dan berfikir.
11 hari di sini, tarbiyah Allah datang tanpa dipinta. sweet kan? ^_^

sehingga kini, i have no real house. sounds bad? taklah, dah immune~ huhu
y y and y?
cz it is a mix gender house. m.a.k.a. no need to explain i think...^.~
and currently, i'm waiting.
psssttt...and praying too!
teringat kata seorang sahabat: awak doa je kat Allah, sebab Allah kan sebaik-baik pemberi tempat. [langit dan bintang menjadi saksi! :p]

kisah saya dan rumah saya diketahui ramai orang. maka, agak malu di situ.=.='
everyone, dun worry okkaaayy... insyaAllah, saya kuat! sebab saya tahu He has a better plan. amat yakin di situ! :)

kisah saya dan rumah saya menyembunyikan hikmah yang sangat besar dan banyak. see, i told ya! He has a better plan...:)

saya lebih mengenali mereka~
sahabat yang sudi menghulurkan bantuan saat saya memerlukan. [adus! sayu sungguh~]
jzkk :D

Ya Allah, tautkanlah hati kami dalam cintaMu. plizzzzz~

-this is not the main dish, just a side dish-


4 comments:

silentdreamer said...

moga Allah mmberikan rumah yg paling kondusif utk kau ber"kerja"!! aminnn :D

Unknown said...

haha bella, jzkk! hopefully~ ^.~

fatima ainmardiah salami said...

it's so truely, indeed we're kind of in the same shoes :) (23:29)

Unknown said...

haha yeah! suddenly, i remember ur stories... insyaAllah, tarbiyah dr Dia! ^.~